Marketing, értékesítési és ügyfélszolgálati megoldások A piacon egyedülálló stratégiával építjük aktuális partnerünk hiteles fogyasztói bázisát. bővebben ajánlatkérés
rólunk

20 éves tapasztalat

Ügynökségünk partnerként támogatja Önt az Ügyfélközpontú online üzleti stratégia minden folyamatában

Ügyfélszolgálat

100%

Online piaci igények

100%

Jogi szabályozás

100%

Adatbázis kezelés

100%
kampány
céljaink

előnyök ügyfeleink számára

az általunk managelt kampányok teljeskörű marketing jogi kiszolgálása mellett:
1

a látogatók felé

hiteles üzenetek közvetítése
2

az adott márka

bizalmi indexének növelése
3

elkötelezett és hűséges

partnerek számának generálása
4

pozíció erősítés

a márkaversenytársakkal szemben
rólunk
stratégia

Megoldás fókuszú sratégiánk alapja

Ügyfél egyeztetéseink során fókuszba rakjuk a célokat és lehetőségeket, és ehhez rendeljük hozzá a megfelelő közös lépéseket!
rólunk
szakterületünk

értékesítési-, TV-s, online piaci szabályok

Marketing projektmanagement, ügyfélszolgálati kérdések- válaszok, reklám és marketingjogi kérdések
szolgáltatásunk
szolgáltatásunk

kampány managementünk irányai

célunk minél több projektben résztvenni, átadva szakmai tudásunkat

hitelesség

nyitottság, őszinteség és alázat a munkák iránt

elégedettség

összpontosítsunk a közös eredményekre

ár/érték arány

piacnak megfelelő szolgáltatási csomagok

bizalom

a magas bizalmi index kulcsa a törődés
szolgáltatási csomagok
Szolgáltatási csomagok

Kampány management
szolgáltatásaink ügyfeleink részére

Kérjen ingyenes konzultációs időpontot, szabjuk személyre kampányait

I. csomag

kampány
üzemeltetés
  • 0-24 órás ügyfélszolgálat üzemeltetése
  • Partnerek részére projektenkénti aktuális ügyfél szolgálati anyag elkészítése
  • Projektenkénti ügyfél szolgálati email címek–igénylése és beállítása
  • Egyedi ügyfélszolgálati rendszer üzenetek elkészítése és beállítása
  • Ügyfélszolgálatra érkező levelek kezelése és megoldása
  • 0-24 órás kapcsolat tartás a rendszert kiszolgáló- informatikai partnerrel
  • Központi adatbázis kezelés
  • Központi adatbázis sorsolások lebonyolítása heti minimum 3 szor
  • Központi adatbázis sorsolások eredményében továbbítása a megfelelő osztályok felé és ennek későbbiekben való ellenőrzése

II. csomag

nyereményjáték
üzemeltetés
  • Játékszabályzat megírása
  • Játékszabályzat jogi felülvizsgálata
  • Játékszabályzat partnerel és jogi osztályával kapcsolatos egyeztetések
  • Játékszabályzat jogszabály változásának nyomonkövetése és aktualizálása szabályzatonként
  • Sorsolások lebonyolítása
  • Közjegyzői egyeztetések
  • Közjegyzői sorsolások nyerő időpontok leszervezése és megvalósítása
  • Közjegyzői sorsolások fődíjak leszervezése és megvalósítása
  • Közjegyzői jegyzőkönyv management
  • Folyamatos közjegyzői kapcsolattartás a jogszabályi változások tükrében
marketing management

MD Marketing Agency

1111 Budapest
Lágymányosi út 2.

Email: info@mdmarketing.hu
Telefon: +36 30 951 55 16

Felkeltettük érdeklődését? Lépjen velünk kapcsolatba és kérjen ingyenes konzultációs időpontot.